Sova?

Det här med att få sova/sovmorgon verkar inte passa mig!!! Är jätte trött alltid! Känns inte som jag blir riktigt utvilad någon gång..! Viggo vaknar ju mellan 3-8 gånger per natt och det är ju alltid jag som tar han! Sen vill han ju hå upp mellan 6-7 på morgonen.... VILL SOVA!

Skulle ju haft sovmorgon förra veckan men så väckte Peter mig 9.30 och sa att det kommer folk på kalas om 30 min! Slängde mig då ur sängen för att röja det värsta så att här såg någorlunda ut!!
Sen skulle jag ju hart dov morgon igår men det sket sig med!! Men det va inget som gick att hjälpa. För Rava blev sjuk och fick sova på sjukhuset i Halmstad så min hjälp behövdes. Och jag ställde gärna upp:) tråk bara att det va på morgonen;)

Skönt att gnälla lite! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0