Morgonpigg son!

Så där lagom kul när Viggo vaknar av Peters klocka 6,15!!!!!! Och speciellt när han vart vaken 2 timmar inatt! Känner att jag gnäller lite men känner art det behövs efter likadana nätter i ett par veckor nu,! Orkar lixom inte mer!!!

Hade i alla fall en jätte trevlig födelsedag igår :) Nina va här hela dagen och hon baka tårta och så hade vi jätte trevligt. Får göras oftare än en gång om året tycker jag;P

Ja och igår så höll jag på och dammsuga i köket och hörde att Viggo vakna (han sov i sin babysitter) skulle bara dammsuga klart ca 1 min och när jag kom till tv rummet så hade han lyckats ta sig ur bältet i babysittern! Så han låg på mage längst upp på den!! Huuua mig!

Vart ska han nu sova på dagarna då? Vill ju inte att han sover i sin säng för tycker att där sover man bara på natten...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sigge sover i vagnen på dagarna. Oftast inne men ibland ute på balkongen :)

2012-09-13 @ 08:32:40
URL: http://emeliewessman.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack Emelie. Inte tänkt på den;) Inte sen jag bytte till sittdelen men han sover ju lika bra i den ;P

2012-09-13 @ 09:42:36
URL: http://sessanmia.blogg.se
Postat av: Sofie

Men herregud bara bra lm man gillar sängen o sover gott där. Kanske ska man inte leka i sängen men sova där är helt ok. Teo sover middag i sin säng oftast, han somnar inte i vagnen längre alldeles för kul där ;-). Kram!!

2012-09-15 @ 21:49:55
URL: http://www.hammarqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0