Jobbigt:(

Va på sjukhuset innan för skulle läns nytt cell prov eftersom det första inte visade bra. Så nu skulle en läkare göra ett mer grundligt prov.
Hon förklarade innan att hon kommer göra ett vanlig cell prov och om hon tycker det behövs, ta ett prov på tappen. Det tyckte hon tydligen att det behövdes, så hon bedövade och tog sedan ett prov på det stället hon tyckte det va lite förändring på. Kändes lite men inte så farligt...
Sen så känner jag bara hur det rinner massa... Blödde jätte jätte mycket:( Va blod över allt:( Hela golvet med så jag fick inte ens gå ur stolen.. Efter en stund när de torkat bort det mesta fick jag klä på mig....
Blev helt illamående och grät en sväng och tyckte det va så hemskt och äckligt..
Kanske inte så kul och läsa detta men skönt att skriva av sig lite...
Läkaren sa att det nästan aldrig hänt att någon blött så mycket... Känns ju kul och få höra..
Provet skulle skickas iväg och ta 3-4 veckor innan svaret kommer tillbaka....
Så fick medicin utskrivet som ska stoppa blödningen. Ska ta 3 tabletter var sjätte timme i 3 dagar... Kommer aldrig mer våga göra en undersökning igen.. Är bland det värsta jag vart med om:(

Nu har jag ont i nedre och övre delen av magen och jätte ont i huvudet:( Så läste på medicinen och på de står det att det kan vara biverkningar av den... Inge kul alls detta...

Och mitt hjärta som fyller 32 idag med.. Stackars han <3 hade lite kalas för han innan i alla fall:) Tack till er som kom.

Köpt en ny vagn idag med:) en Emmaljunga Nitro City <3 ÄLSKAR DEN!!!


Kort bara om dagen:
Vaknade 7.03 drack te och busa och myste med Viggo. Han åt sin gröt.
Åkte till Nina vid 9.45
Hämtade Malin kl 10.45 hon åkte med oss och kollade vagnen som vi köpte. Sen åkte vi till stan och fikade. Gick lite i affärer och jag fick köpt presenter till Peter och vantar, 2 body och 1 par byxor till Viggo. Söta Malin köpte med ett par till Viggo <3
Sen satt jag och Viggo på g punkten och tjatade och fikade till 14.30 när det va dags för läkarbesöket. Lämnade Viggo hos Irene. Tack för hjälpen:)
Tog mycket längre tid än jag tror hos läkaren så missade Viggos baby sim idag men det är skit samma... Sen va det stress hem röjde lite sen kom pappa och alla på kalaset... La Viggo vid 19.46 sen åkte de hem och jag hämtade ner delarna till den gamla vagnen, fotade, och la ut den på blocket. Och nu ligger jag här!!

Förlåt för ett konstigt och rörigt inlägg men blir lite som man känner sig kanske...

Nä nu ska jag ta mitt gnäll och min värk och försöka sova lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0