Hemma!

Helt underbart att vara hemma. Och har haft det underbart med.

Så härligt att se Viggo mysa med alla. Ååhh som han gosade med min mormor innan... Så mysigt att se!

Äntligen är min foto vägg klar med. Vet inte riktigt om jag blev helt nöjd:/ får mig ändra några kort..

Skrattade så att tårarna rann nyss! La Viggo för ca 20 min sedan och efter ca 5 min så hör jag bara att han skrattar massa så jag går in och kolla till han. Då sitter han i sängen och har skakat ur armarna ur pyjamasen så han satt och slog och slängde med armarna haha.. La han då ner igen. Efter ca 5 min igen så dunkar det och han tok skrattar... Nä då har han hittat min väckarklocka som står på bordet bredvid sängen. Så han satt och drog i den och försökte få in den i sängen men det va för tätt mellan spjälorna! Som jag skrattade! Går inte riktigt beskriva hur kul det såg ut! ;)

Nä nu blir det dusch och sen sova är skiiiiiit trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0