Bulan!

Mitt barn är FULLT med bulor. Urs säger jag bara! Folk måste tro att man misshandlar han så som han ser ut. (Fast de som har egna barn vet ju hur det kan vara!)
För älskade lilla Viggo ska ju enveten som han är ställa sig mot allt! Tex en gåstol som rullat iväg, bordet med gärna huvudet under samtidigt som man reser sig, soffan, lek lådan... Ja allt helt enkelt. Och jag kan ju inte hålla fast han heller... Ska fixa en skum hjälm till han!

Är fruktansvärt fult men vill inte att mitt lille hjärta ska få så ont när han försöker och kämpar med allt!

Har bara 2,4 kg kvar till inskrivnings vikten med! Hejja Hejja! Har gått ner totalt 12,6 kg. De första 11 kg försvann fort men sen lyckades jag ju gå upp 2,5 kg.. Så sen jag började äta annorlunda och gå lite så har jag gått ner 4 kg. Dessa jävla mamma kilon är INTE lätta att bli av med men tänker fan inte ge mig!

Lägger med en lite kul bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0