Äntligen!

Äntligen har jag hittat det spjälskyddet jag velat ha! Ville ha ett helt vitt vanligt. På Gekås fanns bara ett (enligt mig) fult vitt med massa konstiga sömmar så det såg ut som ett täcke. Och de som finns på Ikea är det massa lodräta sömmar och det vill jag inte heller ha utan vill ha ett helt vanligt vitt utan massa sömmar!

Och har äntligen hittat det på babyhuset! 369:-
Jääääääte fint blev det. Det ja hade innan va beige med djur så när man bädda sängen med vitt så såg det sunkigt ut. Sen va det väldigt lågt och tunt med vilket det nya inte är:)

Suuuuper nöjd!

Åh ja! Nu kan ju min lilla huligan unge ställa sig upp mot saker. Tex gåstolen!!! En si så där 3-4 månader före i utvecklingen! Han hade gääääärna fått vänta ;) men ändå kul att han kan så mycket:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0