En natt i Halmstad!

Igår kväll hade lilla Viggo helt sjukt ont i magen:( Så vi ringde och kollade och de sa att vi skulle åka in till akuten. Efter ca 2 timmar där så skickar de oss till Halmstad. Han hade ju inte bajsat på drygt en vecka men det brukar han inte göra men han har inte haft så ont innan. Han har alltid lite ont på kvällen men det går alltid att trösta han men det gick inte igår.. I bilen på väg in så tvär somnade han och va sedan hur glad son helst;)
Väl nere i Halmstad så tog de massa prover och så. När klockan var 03.03 så kunde jag lägga mig... As trött nu efter 4 timmars sömn på ett obekvämt sjukhus...
Nu är vi på väg hem och lillen mår bra. Han bajsade imorse:):) Dom sa att det var kolik. Och det har han ju haft sen han föddes med igår va det super mycket... Men nu e han bra i alla fall:) <3

Lider verkligen med de familjer som bor på sjukhus till och från halva barnens liv. Följer en blogg om en helt vanlig familj i Varberg som pojken på 9 år har leukemi... Det är ett återfall i sjukdomen, en behandling tar 2,5 år och de har nu börjat om hela den behandlingen. Är en sjukt bra blogg kan jag lova. Tårarna rinner varje dag jag läster om de olika behandlingar de ger han:( Läser om hur hela familjen får kämpa med detta och hur dåligt pojken mår:(
Och här sitter jag och gnäller över en natt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0