Duktiga jag!

Känner mig toppen duktid idag!
Vi gick upp kl 8 (rätt ofrivilligt). Åt och så.
Kl 10 började mammadansen. Sjukt jobbigt va det idag,
så lär ha världens träningsvärk imorgon...

Sen in i duschen genomsvett som jag va.

Sedan satte jag Viggo i sin babysitter och började sy. Lagade 7 par leggings och sydde ett påslakan och örngott til Viggo. Sydde det av ett tyg som jag hade när jag va bebis. Massa Musse och Mimmi bebisar på :)

När ja va klar med det så tog jag och Viggo oss en promenad till Ica och köpte lunch. Sen lagade jag lunchen med;) Idag blev det korvgryta och makaroner. (Annas goda recept)
Efter lunchen blev det såklart massa underbar disk som jag diskade upp.

Har startat en tvätt med som jag ska hänga upp nu. Har även klippt sönder en bäddmadrass och lagt i Viggos vagn för den va himla hård tyckte jag. Men nu e den mjuk och skön :)

Klapp på axeln på mig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0