Åmål!

Har inte hunnit blogga något de senaste dagarna ju... Jag och Viggo är ju hos mamma och hälsar på:) Har vart här sedan i onsdags.

Igår va vi och hälsade på Emma, Kevin och lilla Lucas. Jätte mysigt. Lilla Lucas va tok söt och pytte liten. Bara 3 veckor, kan verkligen inte minnas att Viggo vart så liten...

Imorgon åker vi till Emelie och Sigge och hälsar på. Ska bli super kul att få träffa hon och hennes lille bebis med:)
Bara massa mys hela veckan!

Sen åker vi hem på måndag igen. Saknar min Peter tok tok mycket. Synd att jag inte kan dela på mig!

Och lilla Viggo har börjat skratta nu med när man leker med han. Helt underbart låter det. Ska försöka få en film på det:)


Kommentarer
Postat av: mimmi

Vi får träffas någon gång när du är här i Åmål. :)

2012-05-12 @ 21:10:35
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja det tycker jag verkligen vi ska göra:)

2012-05-12 @ 21:45:10
URL: http://sessanmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0