Natten:)

Inatt har lilleman sovit tok bra:) ammade han vid 23 och han somnade ordentligt vid 00. Sen vaknade han inte för än kl 4.15, och kl 8 nästa gång:) helt underbart:) när jag hade ammat klart han vid 8 gick vi och la oss igen. Jag vaknade 9.30 och gick och duschade och sen vaknade han vid 10:) helt otroligt.

Så nu ska jag verkligen fortsätta kämpa att hålla han vaken mer på dagen. Det är verkligen inte lätt;) han blir tik förbannad på mig;)

Mamma gruppen igår va toppen trevlig:) vi va 7 st mammor. Trodde bara det skulle vara massa gamla men det va det inte som tur va:)


Har glömt att skriva tack till underbara syster Malin som fixade om min blogg:) tack tack. Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Anjelica

Åh vilken härlig natt du haft då:) åh kul att du tyckte om gruppen:)

2012-03-22 @ 07:15:55
URL: http://bettyooop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0