Min prins<3

Stackars min lille prins. Han har så tok ont i magen hela tiden... Finns inget jag kan göra åt det:( så fort jag lägger ner han så börjar han och gråta... Så får sitta och hålla han och vagga han hela tiden. Han har vart så de sista 4 kvällarna men har då vart lugn på dagen och natten. Men inatt så fick jag gå upp varannan timme och amma han.. Stackars mitt lilla hjärta! Så ledsamt att man inte kan göra något. Maserar magen på han och så men hjälper inte. Ger ju han minifom droppar varje gång innan jag ammar. Hjälper inte:/ så BVC sa att jag ska börja ge han semper magdroppar så Peter köper dom idag så hoppas verkligen dom hjälper han. Men så sa hon med att det kan ta 2-3 veckor innan de hjälper...

Nu sover mitt lilla hjärta. Han har sovit i ca 20 min. Längsta han sovit i dag. Han ligger på en kudde i mitt knä så han vaggas hela tiden. När jag slutar börjar han och gny.. Inte alls likt han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0