hembesök!

i måndags va bvc här på hembesök. hon kom kl 9 på morgonen  så det va bara att sätta klockan eftersom lille viggo inte brukar vakna för än vid 10. det gick jätte jätte bra:)
när vi åkte hem från BB vägde han 3610 så han hade gått ner 155g. och nu vägde han 3800:) så han har gått upp 190g på en vecka:) hon sa att de ska ha gått upp till sin födelsevikt när de är 14 dagar och viggo hade gått över sin med 35g när han va 12 dagar. så det va toppen bra. skönt att få det bekräftat att han får i sig tillräckligt med mat. omöjligt för mig och veta hur mycket han får i sig ju..


han e bara för go lille viggo. här om dagen så la jag han i vagnen för jag skulle dammsuga. han började gnälla lite då. och så fort jag startade dammsugaren och började dammsuga blev han tyst och somnade! sen vaknade han direkt jag stängde av.. haha ;)
han gjorde likadant nu:) tok sött <3 

jätte trevligt att malin va här och hälsade på oss igår:) hon höll viggo i 2 timmar och han bara sov och sov:)
sen på kvällen åkte jag och viggo till nina och hälsade på.
idag kommer jennie hit med:) hon är här om ca 30 min. ska bli skönt med sällskap. lite ensamt nu när peter börjat jobba igen. vart så skönt att ha han hemma..

han har blivit jätte duktig på nätterna med:) han brukar somna vid 12. sen vakna vid 3 och äta och somna om vid 4. sen vakna vid 7 och sen sova till 10:) men idag ville han upp kl 8 så lite olika:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0