BVC

Va på BVC innan:) lillen väger nu 4115:) helt tok bra. För en vecka sen vägde han 3800 så amningen fungerar tydligen toppen. Så skönt. Och nu var han 52 lång då han hade växt 2 cm sen födseln:)

Nu ligger Viggo i sängen och sover super gott med sin pappa<3 super mysigt.

Fick mitt nya skal idag med. Med Viggo på. Jätte fint va det:)

Ikväll ska jag åka hem till Nina medans gubbarna spelat bandy.

Igår va jag och Viggo på stan med Anja och Jonathan:) fick köpt kläder som Viggo ska ha på jonathans dop:)


Kommentarer
Postat av: Anja

Han kommer va så fin på dopet:D

2012-03-13 @ 20:04:07
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Faster

Oh va mysigt ni har det, hörde att ni hade en mycket trevlig tur till stan du o Anja med lillemannarna ;) ska bli så roligt att få se er igen nu när allt lagt sig.

kramar i massor från mig o gosa med Viggo från mig tills vi ses <3

2012-03-13 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0