Bättre:)

Lilleman har blivit bättre:) helt underbart. Han kan gå vissa stunder som han får ont men inte alls mycket. Längtar tills jag får hem bärsjalen som vi får från ami:)

Ligger i sängen nu och ska försöka vila lite. Viggo är med Peter. Är tok trött efter att ha sovit 5 timmar inatt. Men han har inte haft så jätte ont inatt tror jag utan han ville helt enkelt bara vara vaken.. Hehe. Söt unge<3

Ligger på magen nu och det har jag längtat sjukt mycket efter att gå göra:))) Trodde jag skulle sakna magen när jag blivit av med den men det gör jag verkligen inte;) så underbart att kunna ligga på magen igen:) och kunna böja sig ner och allt hihi;)

På tisdag ska jag och Viggo på mammagrupp:) ska bli trevligt. Hoppas att man träffar andra trevliga mammor där:)

Lille Viggo har hittat sin tumme med. Vill ju inte att han ska suga på tummen utan att han ska suga på napp. Bara under kvällen igår sög han på tummen 4 gånger och han sög på den innan med.. Bus unge<3


Kommentarer
Postat av: Anjelica

Ja fy vad härligt det var att kunna ligga på mage hehe!

Fin din blogg blivit nu med bilderna:D

2012-03-19 @ 08:47:20
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

ja helt underbart ;)

tack det e malin som fixat det:)

2012-03-19 @ 11:17:39
URL: http://sessanmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0