åmål!

va visst ett tag sen jag skrev här. har haft fullt upp.
i fredags så åkte jag, Viggo och Nellie till åmål. resan tog totalt 5 timmar. va helt slut när jag kom hem till mamma. fick först köra in till åmål och lämna nellie hos malin och sen ut till mamma i ånimskog.¨
lillen ville inte riktigt sova påå natten. han somnade inte för än kl 2:/ ovant för han att sova borta så inte konstigt. så den natten sov jag ca 4 timmar. sen upp kl 8 för att amma lillen och göra mig iordning. fick ju åka från mamma vid 10 för att åka in till åmål och hämta malin och nellie.

vi 4 åkte sedan till säffle och gick på Jonathans dop. Tack:) han va hur söt och duktig som helst:)
vid 15 så åkte vi tillbaka till åmål och hem till malin och amma lillen igen. sen ner till pizzerian och åt. va ju tvugna att äta mat innan resan ner till varberg igen. så fort vi åte klart så åkte jag viggo och nellie till varberg. fick stanna en gång och amma han men annars gick resan toppen. så segt att köra så långt själv bara...

vi va hemma vid 20.30 på kvällen då blev det bara lugnt och vi kom i säng vid 23. nelllie sov här med:)
sen va det upp i morse och ammade lillen och gjorde mig iordning sen va det dags för dop igen. idag döptes viggos kusin izabell:) super fint va det. och smörgåstårtan va super god :) tack så mycket till er med:)

vi hann tyvärr inte att äta tårta och kakor. för vetärinären i göteborg ringde och sa att peter va tvungen att hämta hunden innan kl 16. men det verkade som att de inte vet riktigt vad det e som e fel med han:/

dags att bada lillen ikväll med:) hoppas att det går bättre idag än vad det gjorde sist..

har fått en bärsjal av Ami med:) den e helt underbar. han somnar direkt han kommer i den:) super mysigt att ha han så nära men ändå ha armarna fria:) tar nog ett tag att förstå den helt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0