Trevligt!

Haft en super trevlig kväll hos pappa och familjen:) Pappa grillade, för min del blev det kycklingfilé, potatis och rödbetssallad! Mums!
Sen blev det fotboll. (fast är inte så intresserad av det men trevligt)
La Viggo för natten hos pappa med och tog med han hem sen och det funka bra. Han sten sov när jag satte han i stolen och när jag la han i sängen och så:)

Linda och Irene va här och fikade innan med (jag nellie och Fanny bakade jordgubbarårta) super gott. Jätte trevligt va det. Men är i chok att Milan som är 8 veckor yngre än Viggo är större!! Där är verkligen bevis på att alla är olika!

Nu lägger jag Viggo nästan vid fotändan på kvällen. Då på något sätt så drar han benen under magen och drar me armarna och skjuter ifrån så det slutar med att han ligger längst upp i sängen... Början till kryp det där och det är inte ok när han inte ens är 4 månader! ;) älskade barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0