Stolt mamma!

Kommit fram till att jag nog är världen stoltaste mamma. Tänk att få vara mamma till underbara Viggo! Han är så otroligt underbar på alla sätt och vis. Bara en sån sak som när jag lägger han på kvällen så går jag in med han till sov rummet, lägger han i sin säng, pussar god natt och går sedan och han somnar så sött. Och så har det vart sen han va pytte. Och att han rullat runt för fullt åt alla håll. Han springer runt i sin gå stol. Han skrattar och är glad kille nästan alltid.. Han ät helt enkelt helt underbart fantastisk min älskade Viggo. Älskar min Peter och min Viggo sjukt mycket. Trodde inte man kunde älska några så mycket som jag älskar dom 2 <3 och Sune med såklart ;) Invigde majskrokar idag med och det va en riktig hit. Han blev verkligen skit sur när den tog slut hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0