Rutin!

Nu har vi sedan ett par veckor tillbaka kommit in i en tok bra rutin med Viggo. Han äter nu på SAMMA tider varje dag. Han lägger sig vid 21. Sover sedan till 5,30, äter och somnar sedan om igen. Vaknar kl 7,30 och vill upp, går upp med han då sen vill han äta 8.30, 11.30, 14.30.17.30 och sista målet innan natten 20,30. Och sen exakt samma nästa dag igen.. Helt underbart.
 
 
Va förresten ute på krogen i lördags. Va INTE min smak alls längre.... Våga inte ens dricka något för va så sjukt jävla äcklgt röksugen hela tiden..... Kommer dröja as lång tid innan jag vill försöka mig på och dricka igen.....
 
Va på Liseberg igår med familjen med. Tok mycket folk:/ Viggo åkte sagoslottet med Anna och Nellie med :)
 
 
Jävla bloggapp med! Den har alltid krånglat men nu är den helt skadad"!!! Går inte ens att logga in. Så detta inlägg blir utan bild för jag skriver på datorn och har ju bilderna på mobilen.. Men ska lägga in bilderna någon dag så då kommer jag lägga upp tok många :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den började funka för mig idag igen :)

2012-07-09 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0