V 38 <3

20 dagar kvar... Shit asså..
Hade så mycket sammandragningar innan så gick och la mig och somnade i 30 min. Mycket behövligt. Va uppe 7.45 idag för jag skulle köra Nina in till stan för hennes katt skulle kastreras. När vi lämnat katten så åkte vi till Gekås. Kändes som jag behövde hur mycket som helst men väl där blev det bara 2 påsar...

På Gekås fick jag sätta mig flera gånger för det kändes som någon högg med en kniv mellan benen på mig. Fy fan så ont det gjorde.. Älskade bebis som gör så mot sin mamma...;)

Ska hem till Nina om en liten stund för våra gubbar ska spela bandy:)

Hoppas hoppas jag kan ha kvar mina naglar när bebis e född.. Kan inte ha korta det går bara inte..:/


Kommentarer
Postat av: Anja

Åh sicken fin mage du har! Men nu edet inte länge kvar, men med dom "knivhuggen" mot hans utgång så fårstår jag allt, minns det så väl hehe! Hitta du ännu mer på gekås nu? Hihi

2012-01-31 @ 21:58:48
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

tack kusin:) urs inge kul alls med de huggen:/ ja nu hitta jag massa mer saker;) hehe kan inte få nog an gekås;)))

2012-01-31 @ 22:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0