V 36 <3

Shit! Bara 36 dagar kvar till bf! <3 längtar som en tok. Och att få goda med Jonathan gör ju inte att jag längtar mindre direkt haha..

Ska på föräldrargrupp idag med! Sista gången. Men får träffa gruppen igen på torsdag för då ska vi på besök på förlossningen:) kan va bra att veta hur det ser ut:))

Fick inte bytt gardinerna igår heller! Suck på mig själv!! Städade som en tok hela dagen så hann inte!! Måste putsa fönstrena med så därför det inte blir gjort:/

Åkte till Anja imorse när jag vart ute med hunden och så. Så hon och jag och Jonathan åkte in till g-punkten och hälsade på nina:)

Nä ska kolla till maten nu så att den hinner bli klar till hjärtat kommer hem så att vi hinner äta innan gruppen:) ikväll blir det hem till pappa med Nina,Anja,Jonathan,nellie och Kevin! Gubbarna våra ska spela bandy:) hehe


Kommentarer
Postat av: Anja

Åh tokfiiin bild på magen! :D åh tack för idag, mycket mycket trevligt, åh kul att komma ut lite hihi! Kul att vi drar te gekåa snart oxå:) japp, snart åker vi bort mot far din:)

2012-01-17 @ 18:08:07
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

tack:) och tack själv:) så kul att hitta på något:) japp vi 2 på gekås kan inte bli bättre hehe ;)

2012-01-18 @ 10:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0