V 35 <3

Bara 6 veckor kvar<3 var ju på föräldrarkursen idag med:) toppen idag med. Idag var vi bara 7 par. Kändes mycket bättre.
Men shit vad jag längtar till förlossningen.. Haha ni måste tycka att jag är knäpp men är så jäkla nyfiken på hur jag kommer uppleva allt och hur ont det kommer göra och bara få uppleva det som alla säger är det största man någonsin kan uppleva:)
längtar som en tok iaf;) kan vara rätt bra ibland att vara så nyfiken som jag är;))

Haft Malin här idag med:) supet trevligt. Vi åkte och hälsa på anja en sväng och sen hem och laga lunch.. Sen blev kvällen efter kursen hos pappa för Peter spela bandy..

Jo skrev ju i ett inlägg att jag nästan hade hela veckan bokad och att jag hade det lugnt på torsdag! Men så fel jag hade! Då var det ju föräldrargrupp.. Och på fredag barnmorska, lördag husvisning och vatten gympa på söndag!! Hoho tur att jag inte jobbar;)


Kommentarer
Postat av: Anja

Nu får du allt ta o komma ut Viggo! E sååååå nyfiken på din lille pöjk!:D

2012-01-11 @ 22:15:33
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Anja

Kom ut nu lillekillen!:D

2012-01-11 @ 22:16:23
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

åååå det e vi med:) längtar tok mycket:) ska bli så kul med våra små pojkar <3

2012-01-13 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0