segt!

idag har det varit en jätte lång dag:/ är hur seg som helst.. har städat och tvättat och rensat idag. hjärtat va hemma vid 14 då åkte vi och handlade och så.

han har nämligen bestämt att han ska laga mat idag:) fläskfilegryta med hasselbackspotatis;) mums mums <3
tror mitt underbara härta börjat förstå att det e riktigt tungt för mig nu. han tar disken och hunden utan problem och ställer upp till 1000 på mig.. känns helt underbart att ha han. skulle inte klara det annars..

han sa en så underbar kommentar innan:) värmde i hela kroppen. han va på lite taskigt humör så sa han att det räcker och titta på mig och magen så blir han bara glad <3 <3

imorgon bär det av till gekås med kusin anja:):):) inte vart där på evigheter känns det som.. va väl där i mitten på dec. så bara 1 och en halv månad kanske men känns som en evighet haha illa!!
ska köpa allt det sista till bebis. ska bli kul att ha allt klart och sen bara vänta på att han ska komma <3 för nu lngtar jag tok mycket..

Kommentarer
Postat av: Anja

Åh vad gulligt sagt av Peter:D

Ja snart bär det av te gekås hihi!

2012-01-21 @ 10:52:06
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

aaa tyckte det va så himla sött:)

2012-01-21 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0