mamma!

är hos mamma nu=) super mysigt. kom  fram vid 17 igår. va hos mormor igår och hälsade på med. vi va och tände ljus på karis grav med <3. hade ju mauri och elina med mig i bilen vägen upp hit så slapp vara ensam iaf:) längtar inte till måndag nör jag ska köra hem själv!!! tråk tråk!

ska äta lite nu och sen bär det av till bästa emma:) ska bli så kul att ses nu:)
ska sova hos emma med. så morgon åker jag till emelie:) super kul att få träffa hon med:)
sen kommer jag väl hem till mamma igen imorgon och åker hem på måndag. kanke tisdag?!

när jag vaknade förresten och gick ner så va det första jag såg lilla Torsten som hade fångat en super stor fågel!!! gaaaahh! jag gap skrek och "sprang" så fort jag kunde iaf upp och skrek och väckte mauri hahaha. himla trevligt uppvaknande;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh ska bli så kul att du kommer :D

2012-01-07 @ 16:26:32
URL: http://emeliewessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0