gravidvattengympa!

jaaaa:) ska på gravid vatten gympa lite senare:) ska bli så härligt att testa på. är ju alergisk mot klor så gick till apoteket i fredags för att köpa allergitablett mot det.
för de jag haft mot det innan får man inte ta när man är gravid. men det fanns INEN allergimedicin alls som man får ta reseptfritt på apoteket! sjukt drygt!
så jag fick boka en tid på vårdcentralen så att läkaren skrev ut en tablett jag får ta! men biverkningarna var att man kan bli jätte trött och det e vad dom vill med tablettrena för de ger ofta dom till barn med klåda så det är bra att de blir trötta och somnar hahahah!! får se om jag somnar i polen kanske ;)

igår blev det ingen myskväll med nelli och hjärtat inte! nellie ville vara med pappa ist och hjärtat åkte på fest så jag va ensam med masa chips och choklad.. mys det med:) pratade med malin i telefonen i ca 45 min hehe:)

Kommentarer
Postat av: Anja

Åh hur var det med vattengympan nu? Var det kul? Hur gick det med allergin? Hoppas det gick bra:)

2012-01-15 @ 22:22:45
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

ååå det gick jätte bra:) fick ju en tablett av läkaren och de hjälpte så kände inte av det alls:):)

2012-01-16 @ 11:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0