gott nytt år:)

2012 nu då:) ååå nu känns det verkligen inte långt kvar till lille viggo kommer:) <3

firade min första nyår så långt tilbaka jag kan minnas utan asti cinzano... konstigt!
vi va hemma hos pappa vid 17. då målade jag naglarna på Fanny, Filippa och Nellie:) super söta tjejor;) sen åt vi 3 rätters och satt och tjatade. pappa och peter drack lite de;) hehe as kul att se fulla människor när man själv är nykter;) sen vid 1 så åkte vi till nina en sväng. super trevligt där med. 

hade sjukt ont i övre delen av magen igår.. vet inte varför men kanske va för jag satt hela kvällen?! har aldrig haft så ont som jag hade igår. vet att jag brukar gnälla att jag har ont men igår va det fan rekord:/  

det är en himla konstig känsla att känna sig sjukt bakfull fastän jag inte druckit en droppe alkohol på över 8 månader! hahah.. hjärtat e så dålig idag han.. han sover nu så han kanske piggnar till senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0