föräldrarutbildning!

det har vi vart på idag:) kom precis hem. jag tycker det va toppen bra. peter tyckte väl så där... hon förklarade en "normal" förlossning och vi gick igenom andningsövningar och så :) peters barndomskompis va där med med hans tjej:)  de hade tydligen inte setts på ca 10 år se de va kul:) dom är beräknade 3 dagar före oss:)
men tycker vi va himla många! 18 st... vet iofs inte hur många man brukar vara men.. kändes så många..

hoppas hoppas hoppas att jag åker till åmål på torsdag! inte pratat med mamma än om jag kan komma ens men tar det förgivet ;))) hoppas att hjärtat vill med också. men kan förstå om han inte vill eftersom jag har tänkt att hälsa på emelie en dag och emma en dag.. men hade vart så mysigt om han hade viljat följa med ändå.
 och inte så kul för han och vara med när vi umgås tror jag! eftersom  jag och emelie är gravida lika länge så kommer det bara bli bebis prat och gamla minnnen med tanke på att vi inte setts på ca 4 år... och om jag träffar emma så kommer det bara bli massa bebis och gravid prat där med ;) hehe. får se.. är ju rätt tungt att köra 25 mil själv när man e höggravid.. så får se om jag orkar om inte hjärtat ska med.

längtar lite till nästa tisdag när det är föräldrarutbildning igen:)

imorgon ska jag till barnmorskan med:) helt underbart att vi har 2 bilar nu så att jag kan åka in till stan utan att peter ska behöva komma hem på lunchen och hämta mig och krångla..

v 34 idag med <3 bara 7 veckor kvar :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0