fixar dag idag!

idag ska jag städa och städa och städa! (så mycket min kropp orkar iaf) är så tok stökigt här! men e väl bara jag som tycker att det är det som vanligt hehe ;)
jag ska iaf stor städa kök och toa, damma hela lägenheten, dammsuga, skura, vattna blommor, plocka undan och lägga saker på sin plats, fortsätta med tvätten och försöka orka och hinna hänga upp de vanliga gardinerna! har ju fortfarande julgardinerna kvar:/

va ju på vatten gympa igår:) det va toppen bra:) himla skönt att få röra på sig ytan att det känns som ryggen går av eller att benen ska sprängas:) det kändes precis som magen försvann  när man gick ner i vattnet! helt underbart:) och kände inte av alergin något alls. jätte skönt verkligen. sen när gympan va slut så satte sig jag och 3 mammor till oss i en varm pool och bara tjatade i kanske en halvtimme:)

näää nu ska musiken på max och jag ska börja städa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0