blev inget!

skulle ju vart på besök på förlossningen nu! sista gången vi skulle träffat alla i föräldrargruppen med.. men hjärtat e jätte dålig så blev inget:( vi får åka dit enn annan dag ist. tråkigt att vi missa sista gången att träffa de andra paren....

lillen i magen skrämde mig lite innan med.. för vid 13 ungefär så hade jag inte känt att han sparkat på hela dagen.. han brukar alltid sparka förfullt hela förmiddagen/morgonen... försökte putta och putta på han men han ville inte röra sig... men efter ett tag när jag druckit 2 glas vatten vaknade han allt till och då fick jag igen för att jag knuffat på han hahah.. blev ju lite extra orolig eftersom jag ramlade igår med.. men nu e han vaken igen:)

åkte till syster nina i morse vid 9 och sen körde jag in hon till jobbet och suttit med hon där ända till 15,30. då körde jag den nya bilen (renån) till pappas jobb så att de kan byta de andra hjullagret. bytte vänster fram förra veckan men nu behövdes även höger fram bytas med..


Kommentarer
Postat av: Anja

Förstår att du blev orolig, men tur att han körde igång sen, åh roligast var ju att han gav igen fördina knuffar hihi

2012-01-20 @ 09:34:22
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

aa verkligen:) nina va mer orolig än jag hehe;)

han blev verkligen helt galen hahaha <3

2012-01-20 @ 11:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0