Bebissäng!

Jag och nellie bäddade iordning Bebissängen igår:) super mysigt. Hon var så stolt så hihi. Hon sa att Viggo kommer vara så glad att hans moster har bäddat hans säng;) ska hämta Nellie lite senare med så det blir mys ikväll med hon och hjärtat. Lovat att vi ska kolla på gladiatorerna:)

Super trevligt att Anja Morgan och Jonathan vart på besök här idag:)

Vart ju på husvisning idag med:) lite mycket att göra på huset tror jag. Men jag kan ju inte allt sånt. Pappa var med och hjälpte oss och kolla och så och vi ska dit på onsdag igen och kolla vinden.. Får se vad han säger då:)

Det gick bra hos barnmorskan med:) hade iofs väldigt lågt socker vilket jag inte skulle haft.. Men det va ingen fara iaf:) vi skrev en sammanfattning i min journal till förlossningen för nu är det så pass nära att jag kan föda<3


Kommentarer
Postat av: Anja

Jättekul o hälsa på er, kände ju Viggo denna gången hihi! Kikade allt in i Viggos rum förut, så mysigt att fixa iordning:)

2012-01-14 @ 21:02:30
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

hihi ja du gjorde ju det:) han e lite svår.. så fort någon ska känna så brukar han ju sluta hehe =P

2012-01-15 @ 14:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0