äntligen!

äntligen fick jag tummen ur att byta gardiner! har gjort det i tv rummet iaf. ska byta i köket och sovrummet snart men måste vila lite imellan... inte samma ork längre.. och så har jag putsat ALLA fönster i lägenheten:) sjukt stolt;)) blet toppen bra!

och när jag skulle ta ner gardinstången i tv rummet ställde jag mig på en stol för att nå, då ramlade jag baklänges ner från stolen:/ och precis bakom stolen stog min crosstrainer som jag ramlade på:( gjorde sjukt sjukt ont:/ man märker verkligen nu att man inte har samma balans som innan man blev tjock.. :/

nä ska ta och fortsätta stryka gardiner nu! kul!! hoppas ni har det kul iaf;)

Kommentarer
Postat av: Anja

Åh jag som tänkte skriva att du skullevara försiktig så du inte ramla, hmmm, hoppas allt gick bra med dig o magen! <3 åh ta det nu lite lugnare de sista veckorna kusin! Slappna av o njut;)

2012-01-18 @ 12:34:19
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

aa vet att jag måste ta det lugnt men e verkligen inte duktig på det:/ kan bara inte... magen tror jag klara sig bra det e bara jag som har cp ont.. hehe ramlade ju bakåt så magen klara sig iaf.. som tur va!

2012-01-18 @ 12:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0