åmål!

är hemma hos mamma igen. va ju hos emma igår och hos emelie hela dagen  idag:) verkligen super kul att ses igen. skulle vilja hälsa på så många nu när ja är uppe men varken orkar eller har tid.. så nu väntar jag på att man kan hälsa på mig i varberg med;)
längtar inte inte till imorogn när jag ska köra hem till varberg. så drygt att köra 25 mil ensam. och höggravidd till på köpet:/ men men....

nu till veckan känns det som det e full planerat iaf.
måndag: köra hem
tisdag: föräldrarkurs
ondag: säga hej då till anna och rava som åker till thailand i 2 veckor
torsdag: lugnt
fredag: barnmorskan
lördag: husvisning med mitt <3
söndag: vattengympa :)


ska sätta mig med mamma nu och gå igenom mera bebiskläder från oss barn när vi va små:)
och så är hilmar på vinden och letar fram alla kort på mig och nina och malin när vi va små :) ska bli kul och se så man kan jämföra med viggo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0