ajajaj

att det kan göra så fruktansvärt ont med bristningar.. tror jag håller på att klia sönder hela magen på mig:/ vaknar till och med i panik mitt i natten att jag kliar och kliar!!!:/

syster rava fyller idag med så ska dit kl 18 på snabb kalas! tänker inte stanna länge med tanke på att malin är där och har halsfluss! nje sån skit vill jag inte ha. speciellt inte när jag åker till åmål imorgon:) japp jag har bestämt mig, jag åker imorgon:)

kände lill killen hicka idag igen:) kännt det riktigt 2 ggr nu:) nina mauri och elina könde (och såg) det med :)
åkte till nina imorse och åt godfrukost. mysigt. sen åkte jag hem till kusin anja och lille jonathan. sen kom carro från åmål dit med så hälsade på hon med:) sen kom hjärtat dit så vi åkte till stan en sväng och sen hem.

himla trevligt att vi hade fin besök igår med;) anja, morgan och jonathan va här:) super mysigt:) hade bakat kladdkaka som vi fikade med.

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja det var kul att hälsa på er:) blev dock väldigt dålig efteråt för djuren, men men, vill ju hälsa på er med o träffa djuren oxå:) myyyyycket god kladdkaka du gjort tycker jag:D

Åh var så kul att Carro kom ner oxå:)

Tycker riktigt synd om dig med allt kliande, åh hoppas det blir bättre, att du hittar nåt som hjälper lite mer kanske:)

2012-01-05 @ 23:09:33
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: mia

super kul:) kan tänka mig att du blev dålig:/ urs.. hihi kul att ni gillade kakan:) hihi- aa hoppas med att jag hittar något snart som hjälper! håller på att dö könns det som ;)

2012-01-07 @ 15:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0