69 MIL!!!

ja så långt har höggravida jag kört på 4 dagar! HELT SLUT nu... men hemma iaf..
åkte ju från mamma innan och fick stanna på vägen hem och stor handla för det fanns ingen mat hemma ! kul! sen väl hemma så började jag att plocka och städa och tvätta duschdraperier och städa toan och dammsuga och packa upp och allt..
fattar inte mig på mig själv! är så trött och har så ont att jag bara skulle kunna lägga mig på golvet och gråta och sova! men vad gör jag! jo städar! fy fy fy. men  nu sitter jag iaf. ska snsrt resa på mig och gå och ta disken:/

tänker ju inte rekomndera att en kvinna i snart v 35 ska ge sig ut och köra så långt som jag gjort! sjukt påfrestande...
men bebis verka gilla att åka bil iaf. för han sov HELA vägen:P

nä ska gå och fixa något att äta nu. bara åte en macka till frukost idag och lite godis..

tack alla inblandade för en toppen helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0