30 januari

vart hos nina hela dagen idag:) åkte dit i morse och bort till affären och köpte färska frallor och åt go frukost:)) mums.

när jag satt hos hon så fick jag himla konstigt flimmer för ögonen och världens huvudvärk bara kom.. känndes som jag hade suttit och tittat i en lampa i 2 timmar:( ringde bm och hon sa att jag skulle röra på mig! flimmtret satt i i kanske 10 min och huvudvärken började släppa efter kanske 1 timme... inge kul alls..

när jag kom hem så gick jag ut med hunden och sen lagade jag mat. hemmagjort potatis mos och ugnsbakadfalukorv:) mumma

va på vattengympan igår med.. va riktigt riktigt tung nu.. det som gått så bra alla gånger inann men igår gick det inte alls så bra.. kanske inte konstigt eftersom de som är där är ca i v 26-30.. och jag snart 38....

ikväll blir det till att kolla på familjen annorlunda och chefen undercover:)

ska kanske köra nina till veterinären imorgon med och kanske gekås.. känns skönt att handla på sig lite på gekås nu innan bebis för kommer inte bli kul/lätt att åka dit och handla med en lkiten bebis på ett par veckor...

Kommentarer
Postat av: Anja

Åh snart vecka 38, fy faasen va det gått undan det sista, nu e det fasen inte långt kvar :D

2012-01-30 @ 19:33:30
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

ja 38 imorgon:) tycker själv att det går jätte sakata haha :P

2012-01-30 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0