30 dagar kvar <3

shit shit.. verkligen inte långt kvar nu.. men känns som jag skrivit det i de 10 sista inläggen haha!

hade sjukt mycket sammandragningar innan.. aldrig känt av de inann men fick allt igen för det.. de höll på i ca 1 timme innan jag kunde andas normalt igen.. shit det bara tryckte på i magen och neråt bäckenet... huaaa!

nu är allt klart i väntan på bebis ska komma! kläderna vikta och lagda in i hans garderob och allt e klart:) bara och vänta nu:)

va ju på vattengympa igår med. kanon denna gången med. sen efter det åkte ja till anja och vi spelade bingolotto. ingen av oss vann:/ a sjukt trött efter ett gympa pass och alergi tabletten på det med haha! ett under att jag kunde hålla ögonen öppna;) men sov bra inatt iaf:) vaknade nog bara 3 gånger. super härligt..
va rätt trött för natten innan så va jag upp på toa och så 7 gånger.. kunde verkligen inte sova alls...

vart hos anja hela dagen idag med:) super trevligt. va med och badade lille jonathan. det gick hur bra som helst han va inte ledsen något alls:))

ska vara barnvakt från 12,30-16,00 tis,ons och tors. härligt att ha något att göra hehe=P

så ska jag träffa malin och ta en fika med hon på onsdag. och barnmorskan på torsdag och sen på kvällen på torsdagen så ska vi på besök på förlossnigen:) ser fram mot det.. ska nog börja packa BB väskab med. går ju trots allt in i v 37 imorgon... ha det bäst puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja alltid lika kul att umgås med dig:)

Gött att du börjar känna av sammandragningarna nu hihi!

Åh det e så gött att få åka o kika på hur förlossningsavdelningen ser ut, gött för oss kontrollfreaks hihi!

2012-01-24 @ 09:02:41
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

gött vet jag inte om det va;) hehe

ja det ser jag verligen fram emot:) hihi

2012-01-24 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0