v 39 <3

in i v 39 idag då.. känns helt sjukt att vi snart har en bebis <3 såg på min blogg i den rutan "min graviditet" att jag har 12 dagar kvar till förlossning!! shit shit shit så fort det gick nu då.. inte länge sen jag hade en månad till bf och nu står det helt plötsligt 12 dagar... huuua

har mycket mindre sammandragningar idag. väldigt skönt kan jag lova!

haft en riktig super slappis dag idag ;) låg vaken från 9 gick inte upp ur sängen för än kl 11.. as gött och väldigt behövligt. sen när jag gick upp käkade jag frukost och efter det har jag bara slappat i soffan och tittat på program på datorn. as härligt.

va precis ute med hunden. himla skönt väder ute. får ju nästan lite dåligt samvete av att bara slappat idag. kusin skrev innan och frågade om jag ville med på promenad men orkade verkligen inte:/ sjukt seg idag..

ska hem till anja ikväll under tiden våra gubbar spelar bandy:) nina undrade om inte jag ville vara med hon och passa fanny och filippa men orkar verkligen inte det så det blir en lugn myskväll med anja och jonathan ist:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0