Spontant!

Jag och Peter va ute och åkte lite. Bara kolla runt. Så på vägen hem tänkte vi att vi stannar till hos Nina och Micke en sväng. Och det slutade med att vi bestämde att vi skulle åka till Göteborg och gå på universeum. super trevligt:))

Aldrig vart där ju. super kul men väldigt långt att gå när man e så tjock som jag;)

På vägen hem där ifrån så stannade vi på Ikea. Vi fick köpt oss en ny bäddmadrass till våran säng:) en tempur madrass. Super härlig. Blev även 2 blommor och lunch.

Och efter att ha gått på universeum och Ikea på samma dag så kan jag lova att jag har något jävulskt ont i hela kroppen:/ vill inte gnälla men ta med fan så ont jag har... Måste börja ta det lite lugnare nu tror jag..

Nä nu ska jag lägga mig och kolla på film med hjärtat i våran nya och renbäddade säng. God natt

Kom på en sån söt kommentar Nellie sa när hon va här. "åå tänk så kul Viggo alltid kommer att ha när han har Peter som pappa". Så jäkla sött sagt tycker jag<3



Peter på universeum;) han går på "barnens bro" över massa fiskar och rockor:) han e bara för underbar min Peter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0