sovmorgon idag:)

vaknade (eller rättare sagt, väcktes) kl 11,30 idag:) shit så underbart och behövlig det va och få sova ut. har sovit säkert 10 timmar inatt! och det har inte hänt på väldigt väldigt länge kan jag lova! helt underbart helt enkelt.!

åkte in en sväng till stan innan. fick sjukt mycket sammandragningar då! huuua

när jag kom hem så städade jag lite sen bakade jag äppelpaj.
den e klar nu men vätar på att anja, morgan och jonathan ska komma och fika med oss:) myys och mums

ikväll blir det film och mys med hjärtis<3 kan inte bli för mycket av det.

längtar så sjukt mycket på att llille hjärtat ska komma till oss. helt otroligt! kan inte fatt att man kan längta så mycket efter något. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0