sammandragningar!!!

det har jag tok tok massa av nu! hade det hela eftermiddagen och kvällen igår så trodde fan han skulle komma ut! shit så ont vissa av de gjorde. va allmänt illamående och seg igår med:/

va hos bm idag med:) allt såg bra ut. berättade att jag haft så mycket sammandragningar igår och hon sa att det bara e bra!
hon sa att jag skulle klocka de nästa gång det blev så mycket!
så det har jag gjort nu i drygt 1 timme. och sammandragningarna kommer var 9:onde minut och har gjort det i över en timme nu... det känns allt kan jag lova!
hoppas lillen kommer snart och inte trivs allt för bra i mig ;)

hjärtat kom hem en snabbis från jobbet imorse och väckte mig och pussa mig på kinden och sa att han köpt nybakade frallor som jag skulle äta till frukost <3 han e bara för underbar min peter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0