Så go;)

Istället för att komma hem med blommor och göra mig glad så kom min underbara pojk hem med en bröstpump och örontemp :) han e bara allt för go min pojk <3 blev verkligen super glad:)

Och så slapp jag till och med gå på morgon promenaden med hunden, det gjorde hjärtat:) lyx dag idag:)

Åkte till Anja i morse och vart där hela dagen:) super trevligt som alltid:))

När jag kom hem så tog jag hunden på promenad med massa massa hugg.. Känns som jag får vänja mig vid det nu... Sen hängde jag tvätt, vek massa tvätt och la in, städade köket, plockade i och ur diskmaskinen, rengjorde ugnen och lagade spagetti och köttfärssås:) mums


Kommentarer
Postat av: Anja

Du skulle ju ta o varv ner lite nu ju! Hehe! Vila, ligg o njut i soffan teen film o svulla massa gött:)

2012-02-01 @ 21:39:58
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: faster

Håller med min kloka dotter, lägg dig o svulla i soffan efter promenaden o spara på lite krafter he he. Kramar till gulliga söta du <3

2012-02-02 @ 01:50:52
Postat av: Mia

Söta ni är:) jag tar det ju jätte lugnt:) men blir så sjukt rastlös av att inte göra något ju.. Kan inte bara slappa en hel dag

2012-02-02 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0