lördag!

hade nellie som sov här inatt:) super mys. igår kväll så gjorde vi pizza och kollade på film <3 sen kom hon och väckte mig 7,45 imorse! hade då sovit i ca 5 timmar:/ så sa till hon att klockan inte ens va 8 men fick då till svar att hon faktist har försökt att somna om men att det inte gick.. så det va bara till att stiga upp:/ är mongo trött idag!

hon åkte hem vid 10 för hon skulle på kalas. så jag faxade håret på hon och så:) sen åkte ja och peter och hämtade kevin och dom bowlade. jag orkade verkligen inte det.. så jag tittade bara på;)

efter det så åkte vi och hälsade på anja och morgan och jonathan:) drack varm choklad och tjötade. vi fick även deras gamla babygym med bamse på som dom inte ville ha kvar:) super snällt:))
vi bestämde våran semester för iår med:) vi 6 (anja, morgan, jonathan, jag, peter och viggo) ska bo i stugan i grebbestad i en vecka:) det blev v31 :) bara ta det lugnt pch busa med barnen:) längtar*

anja och morgan och jonathan kommer hit lite senare:) vi ska äta go mat och tjata lite:)

är väldigt väldigt trött på att vara så här tjock och klumpig nu! känns som jag vart det i en evighet.. men det sägs ju att den som väntar på något  gott väntar aldrig för länge!!! men vill gärna byta ut aldrig mot ALLTID!!
suck... (bara tvungen att få gnälla lite)

nä nu blir det till att damma lite och köra ett varv med dammsugaren:) vika lite tvätt ska jag göra med;) och vattna blommorna:) städade toan och köket precis så tog bara en "bloggpaus" ;) puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja tack för igår, mycket trevligt!:) ja v31 längtas det te:p jo men snart kommer lillkillen ut;)

2012-02-05 @ 10:18:25
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

tack själva:) får göras om snart tycker jag:) läöngtar med till v 31:)ja vi hoppas på att han kommer snart.. kan vara 4 veckor kvar om jag går över...

2012-02-05 @ 22:30:38
URL: http://sessanmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0