känner liksom att jag inte vill:/

vill inte riktigt föda nu helt plötsligt. jag som gnällt och gnällt över att det e jobbigt och bla bla bla...
men känner att jag liksom inte vill....
har ju blivit så galet förkyld nu:( super tät i näsan och i lungorna(ingen feber som tur e).. kan liksom inte ta ett djupt andetag utan att få en hostattack! och hur bra tror ni det går och föda då.. och sen vill jag ju inte smitta mitt barn det första jag gör heller..

har verkligen ingen ork till något... ett under att jag orkade mig iväg till apoteket innan för att köpa hostmedicin men det fanns ingen jag fick ta iaf :( orkar inte ens hänga en tvätt, eller ta kattlådan eller något... orkar bara ligga i sängen.. och hur lätt e det och orka föda då tro? :/ ååååååå vill inte!!!

ska försöka orka att packa klart BBväskan.. det har jag ju inte gjort än!! illa illa;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0