japp det känns!

har haft tok mycket sammandragningar idag.. och dom känns rätt så bra kan jag lova!

kan ha och göra med att jag inte mår så bra nu! ingen fara med mig eller bebisen men orkar inte skriva vad det är! de personerna är inte ens värda att bli nämnda! stör mig bara så sjukt mycket på mig själv att jag ens bryr mig! inte lätt att bara skita i heller....önska att jag kunde!

imorse så va jag ute med hunden städade i köket och tog tvätten och så. efter det åkte jag hem till lille jonathan och anja:) vi 3 åkte sen och hälsade på nina. trevligt! åkte hem vid 15 och gick ut med hunden och började med maten. soppa med: potatis, köttfärs, brocoli, blomkål och morot! shit så gott det va:) så nu är disken tagen och en till tvätt hängd så nu är det bara slapp i soffan med mina underbara sammandragnigar! ;)

tror han kanske fixerat sig nu..?! svårt att säga men har så väldigt mycket hugg nu.. får se vad bm säger på torsdag. kan ju hoppas att det e sista gången jag e där innan födseln:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0