gnäll gnäll gnäll!!!!!

japp nu känner jag att jag måste gnälla som f*n!! så ni som inte vill läsa massa skit och gnäll kan sluta läsa nu!!!
är sjukt trött på att vara gravid nu! och sen känns det som det bara e jag som är det för varenda en har ju fått bebis och här är jag gravid och tjock ÄN!
de som fått de sista är Emelie, Anja, Bela, Linda, Natta, Emelie, Jennifer. ja ni ser alla bara får massa söta bebisar men INTE jag!!!!

trött på att:
inte kunna sova ordentligt!
inte få sova på mage:(
att behöva gå upp mellan 4-8 ggr / natt och kissa
att vara så här tjock
att knappt kunna ta på sig strumpor!
att ha massa onda sammandragningar
att inte ha någon ork till något alls
att få massa hugg bara för jag är ute och går en liten promenad
finns 100 anledningar till men kan inte skriva allt! skulle ta en evighet!

är helt enkelt jävligt trött på att vara gravid och väldigt väldigt bebis sugen!


så nu känns det bättre när jag fått gnällt av mig lite;) behöligt det med! men å andra sidan är det bara 5 hela dagar till beräknad födsel så kan ju hoppas på att han väjler att komma lite tidigare och INTE gå över för det orkar jag INTE! :/ vill ju bara ha min lille prins hos mig och inte i mig<3

hade ju vart toppen mysigt om han bestämde sig för att komma idag på alla <3-ans dag :)


när tror ni att lille viggo föds? :
Anja: 15,16,17
Nina: 25
Anna: 20,21
Mia: 29
Peter: 15
Mamma: 16

ja lite olika där! hoppas hoppas jag har tok fel ;)


Kommentarer
Postat av: Anja

Lider verkligen med dig nu, slutet e riiiiktigt kämpigt! Men vi får hoppas vi som gissat denna veckan har rätt då hihi

2012-02-14 @ 13:14:12
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mia

Tack kusin! Nä jobbigt och bara vänta och vänta och se alla andra som får.. Hehe ja hoppas verkligen att det är ni som har rätt:)

2012-02-14 @ 13:41:41
Postat av: My

Lider med dig :P hihi får hoppas på det bästa att våra små prinsar tittar ut snart :) kram på dig

2012-02-14 @ 14:53:36
Postat av: Mia

:) lider med dig som har längre kvar. ingen rolig tid alls du har kvar my:/ men hoppas med på det bästa och att våra prinsar kommer snart :) kram kram

2012-02-14 @ 15:52:31
URL: http://sessanmia.blogg.se/
Postat av: malin

uch då.. roligt att jag också får ta del av vadslagningen mm... hoppas bara det inte blir som i min dröm att jag inte ens får reda på att du åkt in! ha en bra alla <3 dag!

2012-02-14 @ 20:17:02
URL: http://malinosimba.blogg.se/
Postat av: s

25e är de ju :D

2012-02-15 @ 18:21:24
URL: http://sanndriss.blogg.se/
Postat av: Mia

haha kommer allt ringa när jag åker in! men kanske inte till ALLA! ringer några som sedan får sprida vidare;) vad tror du då malin?

tror det e ett bra datum du gissa rava <3 (men hoppas på innan) ;)

2012-02-15 @ 18:27:25
URL: http://sessanmia.blogg.se/
Postat av: malin

19:e som min dag, eller 24:e

2012-02-15 @ 20:41:55
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0