Fixerad!

ååå mitt lille hjärta är nu fixerad! helt underbart att veta att han e på G:)
mitt blodtryck va på 114/72 och det va tydligen bra:)?
mitt sf mått är 36cm nu:)
bebis hjärta va på 145 slag/min :)
och jag hade gått upp 1 kg på 2 veckor, så de sista 4 veckorna har jag bara gått upp 1 kg. helt underbart. har nu gått upp totalt 14 kg.
hjärtat va med hos bm idag med. han fick för första gången höra bebis hjärta. vi pratade massa angående förlossning osv. ska tillbaka till bm på onsdag men kan ju hoppas att man slipper det;))

vart hos jennie hela dagen idag och fikat och kollat på film och tjatat:)

sitter hos nina nu. nellie, fanny, filippa, anja, jonathan är här med så det e fullt hus:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0