feber!

härligt med feber ja! har 38 och haft det sen igår:( helt jävla underbart! sjukt tät i näsan med. tar nässpray och 20 min senare e jag lika tät igen.. har sen igår snytit upp nästan 2 toarullar!!:/ sen har jag ju en underbar hosta på detta med! urs urs urs! hoppas lille viggo väljer att stanna i magen ett tag till så att jag hinner bli frisk och få tillbaka lite krafter..
inte lätt att sova nu heller! sov ju super dåligt redan innan förkylningen på grund av graviditeten. och nu sjuk på det.. inte sovit många timmar alls de senaste nätterna. sov på soffan igår och det va verkligen inte bekvämt... urs säger jag bara!!!

skulle INTE överleva utan panodil, nässpray, link, halstabletter och te!

hade ju jätte mycket sammandragningar i veckan. hade ju typ var 9 onde minut hela eftermiddagarna och kvällarna. men sen igår när jag blev rikgit dålig så har de lagt av helt.. eller ja har kanske 1 i timmen eller något.. knappt det. så kroppen känner mog på sig att jag inte skulle klara av en förlossning nu skulle jag tro..

igår drack jag en hel liter nyponsoppa;) mums.. känns bra med massa C vitamin. har snart druckit ½ liter idag.. blir allt en liter idag med

här e gissnigarna ;)

Mia: 29
Peter: 15
Mamma: 16
Nina: 25
Malin: 19,24
Rava: 25
Anja: 15,16,17
Morgan: 18,19
Laila: 17
Anna: 20,21
Karro: 23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0