bf idag <3

idag har vi bf:) känns hel tokigt. på något konstigt sätt så känns det som det gått fort men samtidigt känns det som jag vart gravid i flera år! haha

förkylningen e mycket bättre idag med:) vaknad och hade 36,9 i feber:) helt underbart.. hade ju 38,2 hela kvällen igår så e toppen glad nu:)
men har fortfarande värk och hosta och nästäppa.
har konstigt nog ont i tänderna! haha. läste på nätet att det tydligen kan bli så när man e förkyld.. att man då har fått bihålsinflamation och att det läker av sig självt. så det hoppas vi på och att det läker fort nu:)

himla tur att jag haft min peter nu när jag vart så dålig.. som han pysslat om mig.. han e guld värd mitt hjärta! han har fixat allt här hemma med. storstädade köket igår med och lagade mat (fläskfile och pommes) och allt. han e helt enkelt bäst <3

igår på eftermiddagen fick jag tillbaka lite sammandragningar med. haft lite nu på morgonen med men inte så mycket som jag hade innan ja blev sjuk..

Mia: 29
Peter: 15
Mamma: 16
Nina: 25
Malin: 19,24
Rava: 25
Anja: 15,16,17
Morgan: 18,19
Laila: 17
Anna: 20,21
Karro: 23

får se när vårat lilla hjärta väler att komma ut till oss <3
den 22 e ju pappas (morfars) föddelsedag
den 23 e mormors (gammelmormors)
så får se om han ävljer någon av deras dag eller om han väljer en egen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0