3 februari!

idag va jag faktist världens bästa flickvän:) sa peter iaf ;) hihi
han va så himla förkyld och hade så ont i sina ben (han har fått benhinneinflamation) så han gick inte till jobbet idag. så jag gick upp vid 9.30 och gick på morgonpromenaden med hunden så att han kunde få sova ut:)
sen åkte jag och handlade ny bakta frallor och stekte ägg till han:) så sen väckte jag han och sa att frukosten va klar och allt:) då var klockan 11 :) hihih söta jag ;)

va iväg och köpte massa godis och mys innan <3 så det blir mys med hjärtat och kolla på film som vi fick av nina. har fått låna en dator med:) helt underbart att ha dator iaf:) tv kanaler kommer inom det närmsta så det e lugnt:)

min lilla sune bus var med i morse på promenaden som vanligt:) så sött att katten följer med på promenad. sen brukar han vilja gå med in och äta frukost men det ville han inte idag. vi åkte ju till stan och så så han har vart ute hela dagen.. han satt utanför dörren och skrek när vi kom hem sen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0