Mys!!

Igår sov Malin och Mauri här och inatt sov loppan här. Mys mys mys. Och idag kom Irene, Linda och Milan med:) Verkligen kul och se barnen. Viggo va väl lite väl hårdhänt kan jag tycka;) Milan kan inte riktigt försvara sig än... Tyckte allt lite synd om han men han får ge igen när han kan;)
.………….....................................................................................

Lagade korvgryta innan. Kokade makaroner till loppan men kokade blomkål till mig i stället:) så åt bara blomkålen och korvgrytan. Till middag tog jag korvgrytan och la i en halv paprika. Super gott;) Fuskat lite med att inte promenera de senaste dagarna men ska komma igen snart igen.
..............................................................................

Imorgon blir det på förmiddagen lunch med Malin på stan. Ska bli jätte trevligt inte träffats på evigheter. Ca 8 månader sedan vi sågs... Efter det tar jag och Viggo oss en promenad till sörse och hälsar på Jennie och väntar på att Peter slutar kl16.


Köpte en ny gåstol idag med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0