Båten!

 
I
 
 
Idag har jag, Viggo och Nellie åkt med på Nautica. Super mysigt har det vart. Va på bio där i morse men efter ca 20 min tyckte viggo det va tråkigt så han började prata massa så vi gick ut ;)
Vi va även på bryggan och kolla läget. Nellie kommentar : - Men Mia vi är ju inomhus? En brygga är ju utomhus eller? Goa unge <3
Viggo va jätte go hela dagen med!
 
Nellie köpte både glass och massa godis och drack massa läsk men jag tog inget av det! HEJJA mig nu jävlar ska alla mamma kilo + lite till bort. Och till lunch va det fisk remoulad och potatis. och jag åt bara fisken, remouladen och sallad:) Hejja hejja! Blir faktiskt lite stolt att jag klarar det <3
 
Viggo älskar att ligga på gräsmattan och dra i gräset :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0